Vi nekdo, co se dela na leteckych konstrukci? Nejak jsem tady o tom nenasel zadne info.
Diky
Letecke konstrukce vs. prevodova ustroji mot. vozidel
-
- V.I.P.
- Příspěvky: 148
- Registrován: 08. říjen 2008, 18:12
-
- V.I.P.
- Příspěvky: 71
- Registrován: 09. leden 2008, 11:36
Re: Letecke konstrukce vs. prevodova ustroji mot. vozidel
viz anotace
Předmět je zaměřen na získání základních poznatků z oboru stavby letadel, Jsou probírány typické materiály používané v letecké technice. Navazuje rozbor zatížení leteckých konstrukcí, zavedení pojmu násobek zatížení a obálky zatížení od obratů a poryvů. Jsou objasněny základní pojmy jako bezpečnost, spolehlivost a jejich vazba na letecké předpisy. Jsou prezentovány základní případy zatížení tenkostěnných konstrukcí a jejich dimenzování. Je podán přehled o konstrukci a funkci základních konstrukčních celků.
a osnova
1.Úvod do letadlové techniky. Historie oboru. Dělení letadel a hlavní části letadel.
2.Letecké materiály. Kovové a nekovové materiály.
3.Síly působící na letoun. Násobek zatížení.
4.Obratová a poryvová obálka násobků zatížení.
5.Zatížení základních konstrukčních celků
6.Nosná soustava (vlastnosti a konstrukce křídel).
7.Mechanizace křídel. (vztlaková mechanizace, kormidla příčného řízení, brzdící klapky).
8.Ocasní plochy. Podélná a stranová stabilita, řiditelnost
9.Trupy a kabiny letounů. Přistávací zařízení (podvozky, tlumiče, brzdy).
10.Tenkostěnné letecké konstrukce a jejich namáhání
11.Stabilita tenkostěnných konstrukcí
12.Bezpečnost, spolehlivost a způsobilost leteckých konstrukcí. Letecké předpisy.
13.Dimenzování leteckých konstrukcí
z vlastní zkušenosti je to takovej úvod do letadel pokud o nich moc nevíš. Vše probíhá v pohodě.
Předmět je zaměřen na získání základních poznatků z oboru stavby letadel, Jsou probírány typické materiály používané v letecké technice. Navazuje rozbor zatížení leteckých konstrukcí, zavedení pojmu násobek zatížení a obálky zatížení od obratů a poryvů. Jsou objasněny základní pojmy jako bezpečnost, spolehlivost a jejich vazba na letecké předpisy. Jsou prezentovány základní případy zatížení tenkostěnných konstrukcí a jejich dimenzování. Je podán přehled o konstrukci a funkci základních konstrukčních celků.
a osnova
1.Úvod do letadlové techniky. Historie oboru. Dělení letadel a hlavní části letadel.
2.Letecké materiály. Kovové a nekovové materiály.
3.Síly působící na letoun. Násobek zatížení.
4.Obratová a poryvová obálka násobků zatížení.
5.Zatížení základních konstrukčních celků
6.Nosná soustava (vlastnosti a konstrukce křídel).
7.Mechanizace křídel. (vztlaková mechanizace, kormidla příčného řízení, brzdící klapky).
8.Ocasní plochy. Podélná a stranová stabilita, řiditelnost
9.Trupy a kabiny letounů. Přistávací zařízení (podvozky, tlumiče, brzdy).
10.Tenkostěnné letecké konstrukce a jejich namáhání
11.Stabilita tenkostěnných konstrukcí
12.Bezpečnost, spolehlivost a způsobilost leteckých konstrukcí. Letecké předpisy.
13.Dimenzování leteckých konstrukcí
z vlastní zkušenosti je to takovej úvod do letadel pokud o nich moc nevíš. Vše probíhá v pohodě.
-
- V.I.P.
- Příspěvky: 148
- Registrován: 08. říjen 2008, 18:12
Re: Letecke konstrukce vs. prevodova ustroji mot. vozidel
a resi se tam nejak dochazka? Dival jsem se, ze to trva asi 4,5 hodiny. Tedy 3 hodiny prednasky a 1,5 hodiny cvika. Je to hned zasebou a ve stejne mistnosti,
tak to asi bude po sobe nasledovat. Resi se tam neajk dochazka? kdyz dojdu jen na "cvika"?
tak to asi bude po sobe nasledovat. Resi se tam neajk dochazka? kdyz dojdu jen na "cvika"?