Z FJFI na strojárnu

Vše co potřebujete a není to v jiném fóru. Tzn. DOTAZY, PROSBY, SHÁNĚNÍ REFERÁTŮ…
Odpovědět
Jurka
Příspěvky: 4
Registrován: 03. duben 2017, 20:36

Z FJFI na strojárnu

Příspěvek

Zdravím,
jsem student prvního ročníku FJFI základního studia a rozhodl jsem se po roce studia na této fakultě zanechat a přestoupit na strojárnu. Prohlížel jsem si osnovy Teoretického základu strojního inženýrství a příslušné skripta a dospěl jsem k názoru, že studium mechaniky ve všech jejích podobách je (doufám) to pravé. Již v prvním semestru jsem dosáhl více než 30 kreditů a udělal všechny zkoušky a jak jsem dočetl, zisk třiceti kreditů je postačující podmínka pro ukončení akademického roku a tedy mohou požádat o přestup na fakultu strojní. Na tuto fakultu jsem si pro jistotu podal i přihlášku. Moje dilema momentálně je strojárna na VUT a strojárna na ČVUT. Na VUT přihlášku podanou nemám. Doslechl jsem se, že strojárna na VUT je přece jenom o něco lepší z hlediska přístupu vyučujících, výzkumu a celkově jsou prý o malý kousíček dále. Jak jsem si všiml mají také mnohem více magisterských oborů. Bohužel, jsem se nikde nedočetl, jak je to s přestupem na VUT FSI, protože pro zobrazení směrnice děkana musím být přihlášený nějakým VUT účtem :-( , takže jestli je někdo ochoten se podělit o jakékoliv pro mě užitečné informace, tak budu vděčný :-) . Vím, že se ptám jako jeden z mnoha na rozsouzení odvěkého souboje ČVUT FS vs. VUT FSI, ale tu otázku jsem prostě položit musel :D . Zároveň jaksi neočekávám, že mi snad kromě programování cokoliv uznají. Nemá s tímto někdo zkušenosti? V každém případě si samozřejmě zopakuji první ročník. Díky za případné odpovědi :thumbsup: .

Aizerin
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 149
Registrován: 13. únor 2011, 19:00

Re: Z FJFI na strojárnu

Příspěvek

ehm, jakou to má logiku, to chceš zdejší osazenstvo naštvat? Jasně, že je lepší ta na čvut. A nebo jinak každému vyhovuje něco jiného :-).

morfomut
Příspěvky: 23